HJÄLP!!

Okej bloggläsare! Jag behöver ER hjälp, jag har ett jättestort i-lands-problem!!
Jag ska vara konferencier den 30/5, för min skola fyller år då, jag ska på student-skiva den 1/6, min kusin tar studenten, jag har skolavslutning den 10/6 och går ut 8:an och den 11/6 ska jag på bröllop, för min kusin gifter sig då! Jag har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig någon av tillfällerna och jag har inte köpt något! När jag ska vara konferencier så måste jag matcha med Mathilda, jag kan inte ha vitt på varken studenten eller bröllopet.. Jag får max köpa 2 klänningar säger mina föräldrar.. Så vad ska jag ha på mig? HJÄLP SNÄLLA BLOGGLÄSARE!!
Jag har 2 klänningar från förra året, men vet inte om jag vill ha dem.. Kanske, kan lägga upp bild på dem senare ikväll! Kan ni kanske ge förslag på snygga klänningar? Butiker? m.m?

Nu ska jag äta middag! =)



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gina trico, hm, lindex med flera

2011-05-06 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0