Hinner inte!

Heeej! :D


Förlåt! Jag hinner verkligen inte blogga, nu har jag tid så tänkte skriva vad som hänt dem senaste dagarna ;)
I lördags mötte jag ju Alicia vid 19:30 =)


Alicia kom cyklandes i Lördags <3

På kvällen kollade vi på Harry Potter 3 och käkade godis :D 

På söndagen var jag ju hos mina kusiner, en av dem fyllde ju år :P Vi åkte båt dit, såå nice.. Men tog tyvärr inga bilder ;(
Söndagskväll åkte jag till mamma :D

Igår då, (Måndag) Var jag bara i skolan hela dan, det var OTROLIGT varmt ute, höll faan på och dö...
Jag och Maggie hade vattenkrig i skolan på lunchen, det var skiiit kul :D
Efter skolan drog jag först hem, sen sjussade mamma mig till Helena :) Vi låg först i solen och stekte, sen gick vi till stranden och satt på bryggan och snackade skit :D


Jag på bryggan igår =)


Hahah, jag igen :P


Sötnöten Helena <3


Vatten :)


Jag och Helena :) <3


Idag då, va skiiiit trött imorse och fick sjuss till skolan :D (a)
Hade massa tråklektioner och när jag kom hem från skolan sov jag en stund och kollade sen på Harry Potter 4 :D Den va aaasss bra!!
Nu väntar jag på mamma, är hungrig :P Vet faktiskt inte vad de blir för middag, men hoppas nåt gott :P
Ska kanske ut och jogga ikväll :) Vi får se, jag tror de :P
Ajusste! Ni ska få bild på klänningarna jag köpte, har inte fotat dem än, men kan fixa det ikväll ;)
Hoppas ni haft en bra dag :)



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0