Har inte haft tid!

Heej! =)


Har inte hunnit blogga på heeela helgen, förlåt <3
Iaf, i fredags var det bara vanlig skoldag, ovanligt segt bara.. + hade ingen idrott :D
Efter skolan satt jag kvar på no:n en stund och gjorde nästan klart min bil.. Behövs typ en lektion till så är jag helt klar :D
Jag gick hem vid 16 och hämtade mina saker sen mötte jag Alicia och Amanda i Vällingby, (skulle sova hos Alicia)
Vi åkte till Hässelby, jag och Alicia kollade först på halva Harry Potter 5, käkade och kollade på andra halvan :P
Däckade typ 23 :P Var sjukt trött asså..
Igår (lördag) gick vi upp vid tio käkade frukost och Alicia va tvungen att plugga en stund :P


Alicias skolböcker :P

Vi fixade oss, va barnvakt till hennes lillebror och käkade lunch, sen skulle hon träffa sin släkt och jag skulle hem :)
Kom hem vid 15:30 och då bytte jag om till pyjamas sen kollade jag på Harry Potter 6.. Den va slut typ 19 och då var det mat :D käkade, sen gick jag ut med Alexa, Roxy, Marianna och Maryama :D


Alexa :D


Roxy :P


Marianna =D


Maryama =P


Jag (a)


Jag :D

Kom hem tio i tio igårkväll och då messa Sebbe och tyckte jag skulle komma till honom, så jag drog dit och kom hem 20 i tolv igen :D Jag och pappa satt och snacka en stund sen somnade vi :P
Vaknade 11 idag, gick upp käkade frukost, sen åkte pappa till farmor och farfar och jag skulle baka..
Har varit hemma hela dan idag, men det jag gjort är (inte i ordning), bakat 4 omgångar, tvättat, hängt och vikt 4 maskiner tvätt, diskat 2 maskiner disk, dammsugit hela lägenheten, städat mitt rum, gått till mamma 2 gånger och hämtat saker, ätit middag och lunch.. Nu har jag precis duschat och ska fixa naglarna, sen sova!
Är sjukt trött, har ju fått massa gjort idag ;P
Hoppas ni haft en bra dag! <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0