Fredag! :D

Heej! :D


Fredag idag då =D Jätteskönt!!
Dagen började som vanligt 7, men hade vaknat 05:11 av pappas j*vla mobil som ringde, någon dåre ringde dolt och la på!! -.-' Såååå irriterande!
Gick upp vid fem över halv åtta, gjorde en macka och fixade mig, gick till skolan och hade musik, matte, ängla-möte (vi fick glass då), elevens val, lunch, idrott och no =)
Efter skolan chillade jag med Johan och Sarah ett tag sen drog jag hem och käkade, facebookade och läste bloggar :) Sedan gick jag och min syster till Vällingby och köpte en elektrisk hamster till våran kusin Elin som fyller år och hon ville ha det! Den var jättegullig :D
Kom hem för typ 20 min sen..
Vad har ni söta bloggläsare gjort idag? :*



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0