Fan vad irriterande!

Godkväll kära vänner! :)


Sitter här i min säng och ska snart sova, är skitseg.. Har ju typ bara sovit idag :P
Jag och Neneh gick iaf upp och hyrde film och köpte godis :D
Vi hyrde "grown ups" och "paranormal avtivity 2", dem båda va rätt bra :)
Vi käkade mitt i filmerna oxå :D
När filmerna va slut så segade vi ett tag, sen gick Neneh hem och jag hängde med henne en bit, skulle ju hämta min basketboll hos Pontus :D
Kom hem typ halv nio!
Jag hade tänkt att visa bilder från när vi kolla på film och när Neneh sov, men givetvis så funkar det inte att ladda över bilder just nu!! -.-' Skiiiitstörande! Blir såååå jävla irriterad asså!
Nä, nu ska jag plocka undan, sen sova!
Godnatt <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0