En konstig dag asså "/

Heeeey, What's up Bitches? :*



Hahah, driiiver baara :D
Typ en vanlig måndag idag :P
Elr, dagen började med att jag försov mig 1 timme, oouups :D Jag kom till skolan 20 över nio, hade idrott då, men kunde inte va med, vi slutade nästan precis.. Efter det hade jag mentorstid, svenska, so, lunch, språk och teknik -.-'
Efter tekniken stannade jag kvar för jag ligger efter i teknik :( Så va kvar till typ 20 i 16 och då snackade jag med Matto ett tag sen gick jag hem, men kunde inte komma in så jag gick till pappa, käkade, sen till mamma och hämta mina saker, sen gick jag och pappa och handlade :) Kom hem halv sju och då pluggade jag ett tag..
Ska snart skära upp melonen som ligger i kylen och sen läsa typ 50 sidor i min bok, den ska va utläst på fredag!! :O Har typ 200 sidor kvar "/
När jag läst ska jag sova, är suuuuupertrött, funderar på att gå på extralektion imorgonbitti, men den börjar lixom 7 :( Vi får se..


Bild från i Fredags =)



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0