En bra dag! Hitills!

Heeej! :D


Idag har det varit en bra dag :) Ävem fast det är fredagen den 13! :O
Jag fick frukost på balkongen vanlig tid :) Sen fixade jag mig och gick till skolan =)
Glömde fota dagens outfit men jag hade mina nya rosa ballerina, mina vita shorts och min nya gula tröja :) Jätte somrigt verkligen!
Jag hade först musik, matte, ängla-möte, elevens val, lunch, idrott och no :P Efter no:n stannade några kvar och fortsatte med våra bilar, jag brände mig :( Vid 16 gick vi ut och spelade basket :P


Sassi och Dennis på plan, e regnet :P


Snygag jag i regnet :D

Jag kom hem vid 17, käkade mellis, snackade med Matilda och hoppade in i duschen :D Suuper sönt!
Vid 18 kom mamma hem med min fleecetröja och väst!


Fleecetröjan :)


Västen :)

Har jättebrottåm! Ska möta Johan lite snabbt, är såklart inte klar, men men Jag är ju tjej ;)



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0