Dagen då!

Heej! :D


Badat nu, det var helt underbart, tvättade håret, rakade benen och bara njöt av det varma vattnet! Sååå skönt!
Idag då, dagen började som vanligt med att jag var suuuupertrött, gick till slut upp och käkade frukost och fixade mig, kom till skolan och hade dubbellektion so, engelska, svenska, lunch, språk och matte! Bar teoretiska ämnen i hemklassrummet heeeela dan, blir rätt jobbigt :(
Hahah, på lunchen tävlade Johan och Fiia om vem som kunde äta mest och snabbast, dem gör nästan alltid det, såååå jävla äckligt att se!
Efter skolan gick jag hem och jag och Matilda (min syster) gjorde mellis och kopplade in min data till stora högtalarna :D Skiiiit nice! Jag pluggade först matte, sen vek jag och Lillan all tvätt och plockade in den och hängde upp den blöta och plockade in i diskmaskinen, vi är jätte duktiga :D Efter det gjorde jag min musikläxa, var klar med den till middagen och de va middag 18 :) Vi åt hamburgare! Suuper gott! =D
Efter maten hoppade jag ner i badet ju ;)
Matilda ligger i badet nu, Renée kollar på tv och pappa är påväg hem :)
Nu ska jag fixa tå-naglarna sen finger-naglarna! Måste göras, annars bryts dem :(
Ska försöka att lägga mig vid nio, är suuuupertrött!
Godnatt sockersöta bloggläsare! <3


Bild från när jag och Neneh fotade :) <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0