Bildbomb! ;D

Heeej! :)


Ligger här i min säng nu och chillar :D Ska snart ut och träffa lite kul folk!
Idag då, började 07:30.. Gick upp 06:30, var sjukt trött som jag alltid är! Gick på extralektionen och den va okej, sen hade jag dubbeltimme so, engelska, svenska, lunch, språk och matte-prov! Provet gick nog rätt bra och när jag var klar med det gick jag till no:n och jobbade med min bil =) Det var en massa roligt folk där :P Jag och Sassi gick därifrån vid halv fyra tror jag! Kollade faktiskt inte på klockan :O Jajaj, vi skulle hem till mig, men mötte Matti och Jojje på vägen, så vi stog och snackade med dem typ 1 timme kanske? :P Det var iaf jätte trevligt med dem :) <3
Jag och Sassi kom hem till mig vid 17 och då chillade vi bara framför datan :P Hon va här en timme sen skulle jag käka och hon skulle hem :P
Jag käkade, sen satte jag mig här och läste bloggar :)
Tänkte att ni skulle få en MASSA bilder från dagen! Trevligt va? :D


Dagens outfit utan tjocktröja


Maggie och Aleexaa <3


Jag på lektion :P


Hela min outfit :) Fotograf: Maggie


När vi kollade på glee :P Dagens facelook oxå ;)


Johan, Fiia bakon matte-boken och Sarah :P <3


Mulki, Sassi, Faddie och Beverly på eftermiddagen på no:n :P


En glad Rebecca påväg hem :D


Sassi min fru <3


Jag fotade Maggie :P


och Maggie fotade mig :P


Nu ska jag ut och spela basket med Sassi, Eivor och kanske Neneh :D <3
Vi har studiedag imorgon oxå :DD
Hoppas ni haft en bra dag :*



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0