Vad mer kan hända?

Heej! :D


Idag va jag ju på Jensen gymnasiet Norra :) Det var jätte fint där :)
Va aass trött imorse :( Fixade mig snabbt och gick till Vällingby :P
Vi va tbx i skolan vid 11, jag gjorde mina uppgifter och gick på lunch. Men innan var det massa drama om massa grejjer jag inte kan skriva här, tyvärr.. Sen när jag hade fått lunch skulle jag lämna mina böcker i mitt skåp, men hittade inte nycklarna! :O Dem låg i skåpet -.- så var tvungen att knipsa och bära runt på alla j*vla böcker -.-
Sen käkade jag och va me Aleexaa :P
Redovisade mitt gymnasium och slutade 20 över 13 :)
Jag stog och snackade med Fiia ett tag :) Sen gick jag hem och då gick inte porten att öpnna!! -.-
Var tvungen att stå ute 50 min sen gick jag och Matilda (min lilla syrra) till lokala krogen och värmde oss, 15:10 fick dem upp dörren så vi kunde komma in igen! Äntligen!! Precis innan vi gick till krogen så kom det ett gäng halvvuxna killar som skrek en massa och typ misshanlade en kille, skiiit läskigt asså!!
När jag och Lillan kom hem satte vi oss och myste i soffan med en varsin kopp te :D
Pappa kom hem vi halv fem tror jag och Renée kom hem för en liten stund sen :)
Dem håller på och gör mat, jag är super hungrig! :)
Idag fyller även min vän Neneh 14 år!! Stort Grattis älskling!! :* <33
Hoppas ni andra haft en bra dag med fungerade dörrar ;)



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0