TRÖÖÖÖTT!!

Godmorgon Bitches! ;*


Jag är trött som fan! Ligger här under mitt täcke med min data..
Vaknade av att Matilda spelade upp nån video på sin mobil och vaknar av ljudet för hon hade inte stängt dörren till vårat rum -.- Såååå irriterande asså!
Anyway, igår så messade jag en massa folk, ingen kunde typ :/ Men typ alla ville träffa mig idag ist, men får inte gå ut förens mitt rum är helt städat -.- Asså då menar jag rensa allt! Sååå jävla drygt asså! Jaja, bara att göra det ;/
Igår så gick jag iaf ut vid 21 och då träffade jag Neneh, Sassi, HJ, Åberg, Ange och Irina :) Dem va på hässelängens disco så vi drog dit och flummade lite :P Orkade inte ta några bilder!
Kom iaf hem vid 23 =)
Då sov mamma och Matilda va påväg i säng :P 
Jag tänkte först kolla fb och blogga och så innan jag gick och la mig, men vårat internet funkade först inte!! :@ Då blev jag arg! Men de började funka lite innan tolv och då orkade jag inte blogga.. Somnade typ 1 tror jag :P
Nej, nu ska jag gå upp och äta fruost, sen städa mitt rum :D  



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0