TAGGAAAADD!!! :D

Godmorgon! :D


Vaknade för typ en halvtimme sen, gick upp och snackade med mamma ett tag, sen satte jag mig framför datan :P
Jag ska snart käka frukost, sen fixa mig och träffa Neneh ;)
Vi skulle ju göra nåt idag ;P
Jag ger er några ledtrådar så får ni gissa ;)
Innan jag går ut ska jág välja ut 5 outfiter, ha min kamera laddad och vara ute hela dan. Vad kan de va? ;)
Vågar jag säga? Eller ska jag låta er bloggläsare vänta ännu längre ;D
Vi båda är iaf FETT taggade!
Okej då, jag säger!
Vi ska uti snön och ta MASSA härliga bilder i olika outfits :D Idén va min och Neneh tyckte jag va smart :D
Så måste jag plocka upp alla kläder i mitt rum för att kuna välja outfits, tror jag vet ungefär vad jag ska ha :)
Det kommer bli SÅÅÅ JÄVLA kul!! :D
Aja, nu har jag bråttom, ska träffa Neneh om en timme! Hoppas ni får en bra Lördag, för det kommer jag ha! ;)
Bilder kommer på Måndag när Renée fixat min data! <3



Love Biatches! ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0