Sova?

Heeeej! :D


På eftermiddagen var jag ju på ett möte, det gick jätte bra och var jätte roligt :)
Efter mötet åkte jag hem och käkade middag, sen gick pappa på Matildas föräldrarmöte och Matilda satt och nördade sig framför sin data. När jag käkat satte jag mig såklart oxå framför min data ;P
Har suttit här hela tiden :P Är typ as trött men måste gå till mamma och hämta mina skor, duscha och kolla på ett program innan jag får sova -.- Ska snart gå till mamma, samla lite energi först :P
Imorgon börjar jag 09:00 :D Nice! Det ända jag ska göra i skolan är att göra ett projekt om ett gymnasium jag varit på, få mina omdömen, nästa veckas prov + läxor, sen tror jag att jag slutar :D Ass nice dag ju! Efter skolan ska jag åka till min ur-gulliga pojkvän ;) Har inte träffat honom på jätte länge! :(
Nej, nu ska jag till mamma och kanske ringa Lina T <3
Hoppas ni haft en bra dag :)



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0