Sorry, but I've been busy ;)

Chaa Chaa Bloggen! :D


Förlåt att jag inte bloggat, men har haft fullt upp!
I måndagskväll gjorde jag inget speciellt =)
I tisdags började min dag 06:20, åt frukost och fixade mig sen på extralektion 07:30
Sen hade jag no-prov, språk, engelska, lunch, svenska och slöjd, slutade vid 15 :P
Sen va jag kvar i skolans cafée med A***, Neneh, HJ och en massa andra folk tillhalv fem =D Mkt trevligt <3
Jag gick direkt från skolan till Vällingby och köpte 2 ansiktsmasker och åkte sen till mammas jobb :) Min kusin Madeleine jobbar oxå där och jag skulle sova hos henne, så jag va på deras jobb ett tag sen åkte jag och Madeleine hem till henne, gjorde en handlingslist, handlade och hade spa-kväll :D Jätte mysigt <3
Vid 23 kom min andra kusin Johan dit oxå, han skulle oxå sova där :)
Var tvungen att gå upp 06:30 imorse, fixade mig och så, sen tog jag bussen 07:30 men den var sen -.- Så jag missade min jävla tub i Brommaplan -.- Men kom en till efter 2 min, som tur var ;D
Så idag hade jag först matte, engelska, bild, svenska, lunch, klasstimme och sen skulle jag haft hemkunskapsprov men min lärare var sjuk :P Så var tvungen att vänta till halv tre för jag skulle sjunga med min musiklärare då :) det gick jätte bra :D
När jag sjungit gick jag till caféet och va med A*** ;* Mycket mysigt :D
Kom hem vid typ 20 i fem tror jag :)
Idag har jag verkligen varit sjuk, jag har blivit jätte förkyld, haft världens huvudvärk, massa feber, skakningar, varit yr och massa sånt :( Har varit jätte jobbigt, men det blev bättre efter lunchen när jag tog ipren och åt lite mat :D är fortfarande hela energilös men nu är jag iaf hemma :)
Ska snart hoppa i mjukiskläderna, äta nåt och plugga en massa -.- Har verkligen jätte mkt i skolan nu.. Helt sjukt!

Bild tagen för 2 veckor sen :) <3



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0