Solen skiner! :D

Heej! :D


Har ju varit på ett till gymnasium idag :)
Jag var på Thorén Business School i Medis! Det var jätte fräch och så :) Väldigt litet bara..
Hörde inte att min väckarklocka ringde imorse, så vaknade när den typ hade ringt i 5 min :P Fatta hur trött jag va!
Gick iaf upp och käkade frukost och fixade mig :) Sen till Vällingby och mötte min klass där :)
Jag och Aleexaa va i samma grupp idag oxå :D Vi flummade en massa igår ju, det var FAKTISKT inte värre idag ;O Jag och Aleexaa brukar vara fuckt up ;D Men det brukar va fett klu ju! Men idag va vi rätt lunga, ehhh.. En sak vi gjorde bara :D Tänker inte säga ;)
Iaf, när va hade kollat på TBS så åkte vi hem till Vällingby och jag, Aleexaa och Malgosia fick göra en redovisning om Tbs. Sen käkade vi lunch och efter lunch fick vi göra våran redovisning för de som inte hade varit där :)
Det gick bra sen fick vi sluta halv 2 :D Sarah hade tagit min lur så jag var skit sur, det slutade iaf med att vi började bråka och det blev värsta dramat i skolan. Ska till Jensen gymnasium norra med henne imorgon -.-
Plus massa andra jag aldrig umgås med, så det kommer inte bli så kul imorgon :/ Bara jobbigt! Aja, får väl ta det
Drog bara hem efter skolan och chillade, nu ska jag rensa mina 400 bilder Renée laddade in i min data igår. Min data va fuckt up för det gick inte att fixa bilderna först :/ Efter ett tag så gick det, men kanske laddar upp en massa sen :) Om jag har tid!
Hoppas ni gulluga bloggläsare haft en bra dag!



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0