Skit nice! :)

Chaa Chaa Bloggen! :D


Kom hem från skolan vid typ 20 över tre :)
Kunde först inte sova igår :( Somnade jätte sent och var aaass trött imorse :(
Jag gick iaf upp till slut och käkade frukost lite snabbt, sen fixade jag mig och gick till Vällingby :)
Vi skulle åkt med bussen som gick 7 över men alla va inte där så vi fick vänta -.- Sen tog de 40 min att åka! Skiiit drygt!
Skolan var iaf jätte fin, det var possetiv stämmning och eleverna var jätte trevliga :)
Vi fick även äta lunch där :)
När vi hade käkat åkte vi tbx till våran skola och hade rast ett tag, sen fick vi göra ett projekt om det gymnasiumet vi hade varit på :)
Jag var på samgymnasiet i Jakobsberg :)
Min kusin går där och min kompis David från landet går oxå där :)
Träffade tyvärr inte dem :(
Efter skolan snackade jag en massa med Neneh, Lucas och en massa annat kul folk :)
Nu ska jag äta nåt, håller på att dö av hunger!
Ska åka till pappa sen! :)
Hoppas ni haft en bra dag!



Love Biatches! ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0