Nice kväll! ;D

Godkväll! :D

Sitter här i vardagsrummet med min data i knät, pappa och Matilda kollar på tv, Renée har åkt till landet :)
Idag i skolan så gjorde jag ju min gymnasie-grej, den blev rätt okej faktiskt. Fick sluta halv 2 :D Jag och Sarah drog först ut ett tag och chillade i solen, sen till caféet och snacka lite med Yassir :) Sen drog vi till korridoren och va med Sassi, Faddie och Mulki :) Sen vid halv tre gick vi till Vällingby, jag åkte till hökis och Sarah drog till tegel =)
Kom till hökis typ 40 i 4 tror jag :P Jag och "R" gick först till hans skola och hämtade hans lillasyster Olivia =) Hon var typ överlycklig över att se mig :D Såå gulligt <3
Vi gick hem till dem och käkade mellis sen kollade vi på Harry Potter 2 :D Käkade tacos till middag, chillade ett tag sen drog jag hem vid 21 :) Skulle ju va hemma 22 -.- va FAKTISKT hemma 6 min för tidigt ;O
Jag har bara pratat lite med pappa och druckit läsk sen jag kom hem :D Men det fanns ingen cola :(
Ska snart sova, är super trött. Imorgon åker jag till landet med Matilda, Lina H och Ellen så tror inte det blir något bloggande ;) Men uppdaterar er på söndag sötisar! ;)



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0