Nice kväll! <3

Godkväll! =)


Har varit upptagen hela dan, kom nyss hem =)
Jag gick ju i skolan tills 14:20, rätt segt :/
Efter skolan drog jag hem och somnade med datan på magen, vid 15 vaknar jag av ett sms från Sebbe och Abbe som ville träffa mig ;D
Jag typ fixade mig lite, gick på toa sen gick jag till dem :)
Vi typ gjorde inget spec, snackade lite, dem typ kittlade mig fett mkt :P Sen kom André och Sebbe va tvungen att gå till V-by och lämna sin syrras väska till henne! Jag och Abbe drog till Sebbes morsa så länge. 
Sen när Sebbe kom så snackade vi 3 om en massa saker som hänt :/ Inte bra saker asså :(
Vid 5 drog Abbe hem och jag och Sebbe satt och snacka en massa, sen drog jag vid 19, hem käkade sen drog jag till Sebbe igen :P Nu på kvällen så chillade vi bara.. De va nice ;) <3
Btw, en dålig nyhet: Jag och Rasmus har gjort slut :/ Det funkade bara inte, tyvärr!
Kom hem typ halv, nu vet jag inte vad jag ska göra, är fett pigg och ingen att snacka me ;P -.-
Aja, hoppas ni haft en bra kväll. Det har iaf jag haft <3



Kisses by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0