Love the sun!

Nämen Chaa Chaa Blondieeys! :**


Soligt idag :D Just love it! Det är vår nu! Jag gick utab jacka både igår och idag :D
Idag har jag iaf gått i skolan, hade först so, sen engelska men skulle till tandläkaren så jag missade den lektionen :D Sen hade jag svenska, lunch, språk men det behövde jag inte heller gå på :D Skulle göra en ängla-grej med änglarna :P Sen matte och slutade 14:20 :D Riktigt nice asså!
Nu ska jag snart ta nåt att äta sen plugga -.- Har biologiprov tills tisdag, hemkunskapsprov tills onsdag, en so-hemskrivning tills torsdag, ska välja ut låt + text till onsdag, sen i svenska läsa till sidan 135 och svarat på 4 frågor! Vanlig vecka typ :P Men jävligt mkt att göra! Ajusste, måste plugga min fysik oxå så jag kan få ett betyg!
Var ju på extra-lektion imorse oxå!
Hoppas pappa kommer hem snart, vi skulle till Vällingby och köpa skor :D Älskar skor!! Har typ 15 par, men det behövs alltid mer (a)
Nej, nu ska jag börja med mina hög böcker så jag kan sätta mig i solen och chilla sen!
Dagens outfit kommer här:




Hoppas ni haft en bra dag!



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0