Lång dag!

Chaa Chaa! :D


Idag har varit en riktigt lång dag!
Den började med att mamma väckte mig halv åtta, jag var jätte trött, drog iaf upp mig efter en stund. Sen när jag käkar frukost så kom jag på att jag glömmt mina piller hos pappa.. Fan!
Klädde på mig och gick till skolan, gick ju såklart förbi pappa och hämtade mina piller på vägen :P
Sen hade jag idrott, mentorstid, svenska, so, lunch, språk, no sen slutade jag klockan 15 :D
Va kvar i skolan med en massa folk till fem i fyra :P Skulle möta min kpontakt person iVällingby 16 :) Men var tvungen att vänta på henne en stund, vi tog en fika i Välling Ge hus :)
Vid 17 mötte jag mamma och vi köpte 3 bh:ar och en mascara till mig :D Sen åkte vi hem och käkade :)
Efter maten så har jag bara nördat mig framför datan :P Elr jag skrev faktiskt av 2 låtar tills på onsdag :D
Kanske ska dra ut och träffa A*** snart <3 Jag vet inte om jag orkar bara :P Vi får se :)
Ni får tyvärr inga bilder för Neneh har fortfarande min kamera -.- Men får nog den imorgon :D
Hoppas ni haft en bra måndag :*



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0