Låååång dag!

Hej!


Det har varit en riktigt lång dag idag, men tänkte iaf berätta om den.
Dagen började med att jag var aaass trött, gick iaf upp och fixade mig. Gick till skolan och har fys första lektionen -.- Var med i typ 10 min sen blev jaag sur och gick därifrån!
Sen hade vi en massa rast, kollade på en film, fixade klart min gymnasie-grej, hade lunch, men fick ingen mat för att precis när jag tänkte ta mat så plockade dem undan den. Jag brukar inte äta lunch men när jag väl gör de så plockar dem undan maten -.- såå jävla irriterande! Sen hade jag iaf engleska, som var helt bortkastad tid :/
Sen skulle jag vara i Hässelbygård 14:30, skulle börja projektet med Trygga Tommy! Sedan på ett möte 17 oxå i Hässelbygård! Hann ringa och snacka skit med älsklingen och ringa Balder och prata massa mellan möterna :)
Trevligt, trevligt! Mamma hämtade mig i Hässelby 18 :D
Åkte hem, käkade middag sen till pappa och hämta mina saker och sen hem till mamma igen och kolla på Familjen Annorlunda :)
Nu sitter jag här i min säng med två väskor och massa kläder och skit runt mig -.- Måste fixa de innan jag kan gå och lägga mig -.-
Jag har hunnit bråka med David T och Älsklingen idag oxå! ;/ Jag och älsklingen började redan bråka en massa igår..
Nu vet jag inte vad jag ska göra, tror typ melja lite, äta, plocka undan i rummet, ringa några samtal och sånt!

Bild från Gran Canaria! :D



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0