Lååååång dag!

Godkväll kära människor! :D


Idag har varit en riktigt lång dag!
Det började med att klockan ringde 8, gick upp käkade och fixade mig! Var klar 08:55 :P
När jag kom till skolan så hade jag engelska, bild, svenska, lunch, klasstimme och hemkunskap sen slutade jag :D Åkte direkt till mammas jobb, snackade med folket där, sen satte jag mig och pluggade i 2,5 timme :P Sen käkade jag middag och efterrätt :D När mamma slutade vid halv sju dorg vi ner till deras gym och gymmade 45 min! Sen gick vi upp och skulle åke hem, men blev inlåsta i källaren på jobbet, fick stå där typ en kvart sen kom en person och öppnade åt oss :D (a)
Vi blev utsläppta vid 20:05 och då sjussade mamma mig direkt till pappa, när jag kom hem duschade jag och hoppade i pyjamasen! Nu sitter jag i soffan med pappa och är helt död! Ska snart gå och lägga mig!
Blir tyvärr inga bilder idag, glömde ta med mig kameran ;(
Hoppas ni haft en bra dag! ;*



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0