Jätte nöjd! :D

Chaa Chaa bloggen! :D


Hemma nu.
Jag fixade iaf mig imorse, gick till pappa och hämtade mina shorts sen gick jag till Bebisen Neneh <3
Kom till henne vid halv 2 :D Liiite sent kanske, men skit samma :P
Vi satt och snackade ett tag, sen började vi byta kläder :) Tog dem första fotona inne, för det var så lättklätt ;)
När vi hade fotat 2 outfiter inne, bytte vi om och gick ut! Det var ASSS kul :D
Sen gick vi hem till henne och bytte kläder igen och gick ut och fota ännu mer :D Sen drog vi hem till mig och nu sitter vi här och försöker få tbx värmen i kroppen. Var såååå jävla kallt ute. Var lixom ute i bara t-shirt.. brr, DET var kallt! Men fick jätte fina foton :D Tack till min bebis Neneh som orkade stå ut med mig :D Min egna fotograf :D <333
Nu ska vi chilla och planera kvällen, ska nog fota mer då! :D
Hoppas ni gulliga bloggläsare haft en bra dag! Jag har haft det riktigt kul! :D <33



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0