Jag måste väl lärt mig nåt? :D

Godkväll! :)


Sitter här i mitt rum och ska snart packa, ska ju till mamma :)
Idag har jag inte gjort nåt typ, pappa väckte mig halv elva :( Somnade lixom vid halv tre, låg och smsade med A*** Jag blev sur över att pappa väckte mig så tidigt men då sa han att man ställer fram klockan en timme idag! Det hade jag glömt :P Men fick sova en timme mindre :(
Jag gick iaf upp efter ett tag, käkade frukost och satte på mig min Canada-dress :D
Började plugga vid halv ett och pluggade fram tills halv sex :D Duktig flicka jag är, slipper ju plugga på hela veckan då :D
Käkade middag vid sex och sen har jag bara suttit framför datan, ska som sagt snart packa och gå till mamma :)



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0