Hemma nu! :D

Heej! :D


Hemm nu. Äntligen :D
Nej, men det har varit såå jävla kul med Lina! Kom hem vid 21 :)
Har varit en lååång dag ;P Men jävligt kul!
Jag åkte först till Medis och mötte henne :) Sen drog vi till Hötorget och gick in på donken, snackade en massa om typ allt. Behövdes verkligen <3  Sen drog vi till Kungsträdgården och satt i solen ;)
Sen drog vi typ till donken och köpte glass :D Sen messa hennes kompisar Lisa och Tatiana och ville att vi skulle komma till Farsta, så vi åkte dit :) Träffa oxå Linus där :) Han var jätte snäll :)
Vi va i Farsta ett tag sen åkte jag och Lina till Hökis och bara chillade, sen vid kvart i sju gick vi till morris. Det var massa folk där..
Vi drog efter en stund för vi skulle va hemma 20 -.-
Lina gick av i Gullarsplan och Linus och hängde med mig till Odenplan :) Sen satta jag mig på tuben och mötte André och Sebbe :) Åkte med dem till Vällingby och gick till pappa och hämtade mitt gymnasium-papper :) Sen hem och käkade och nu sitter jag vid datan och pratar med min älskling! ;)
Hoppas ni haft en bra Söndag för jag har haft den bästa! ;)
Godnatt sötisar :*



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0