Hemma i Sthlm igen! :D

Chaa Chaa Bloggen! :D


Hemma igen nu då :)
Tänkte berätta om allt spännande jag gjort :) Men min data är fuckt up så kan inte ladda up några bilder, tyvärr :(
Anyway, I tisdags låg jag och sov till elva och när Albin (min lillebror) kom hem från skolan käkade vi marängswiss (stavning) för han hade namnsdag :) Sen kollade vi på en film och bara chillade :) Vid 17 gick vi och hämtade våra pizzor, gick hem lämnde dem och åkte till skidbacken :) Jag åkte skidor och Albin snowboard :) Backen var öppen mellan 18 och 21 och vi var där hela tiden :) Jag hade jätte kul!
Lillemor kom och hämtade oss och vi åkte hem och käkade våra pizzor, sen gick jag och la mig, var suuuuuuper trött. Albin tog et bad sen gick han oxå och la sig :)
Igår (onsdag) sov jag till 12, duschade och käkade frukost. När Albin kom hem från skolan gick vi och handlade med Nova och Noah :) Sen var vi bara hemma och kolla på film hela eftermiddagen :) Det kom och gick folk hemma hela eftermiddagen, Mia och Anton var där ett tag, Lina kom och fikade, Nova och Noah satt och pysslade hela eftermiddagen :) Det var mkt trevligt! Vid 17 hade alla gått hem igen och det var tyst och lungt :)
Vi käkade tacos till middag sen somnade Albin framför en film vi tittade på :P Gullungen! <3
Jag satt och läste till halv tolv, men kunde inte sova :( Halv sov hela natten och somnade helt vid 5 på morgonen :( Albin och Lillemor hade varit på vårdcentralen med Albins öra och han hade gått till skolan medans jag sov. Lillemor väckte mig 10:30!! Jag var helt död!
Jag gick upp och käkade frukost, sen åkte Lillemor till Enköping (dem bor utanför enköping) och gjorde lite ärende. Jag gick ut med Arthur en stund sen hem och kolla på tv tills Nova kom hem vid halv 2 :)
Hon satt och pysslade ett tag och Albin kom hem 14:20 med två klasskompisar :)
Vid 15 kom min mamma och Matilda och 20 min senare kom Lillemor hem igen! :)
Vi barn gick och handlade fika och drog hem och fikade med dem vuxna! :)
17 började vi åka hemmåt och vi stannade i Enköping  och köpte godis, ett par skor, tjocktröja och ett par mjukisbyxor :D
Kom hem vid sju tror jag och har bara chillat :)
Min bebis Neneh är påväg hit och jag ska snart käka middag sen tror jag vi drar till stan elr nåt :P



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0