Heeeeelt död!

Godmorgon! :D


Förlåt att jag inte bloggade igår! <3
Men först fixade jag mig, sen mötte jag pappa och Renée och vi gick på mitt utvecklingssamtal, sen gick jag hem till mamma frågade om jag fick gå ut med Sebbe och Abbe, det fick jag så jag drog hem till Sebbes farsa, vi kollade på film sen kom Abbe =)
Efter ett tag drog vi till Sebbes morsa, träffade André påvägen -.- Är fett sur på honom för en grej!
Kom hem 22, käkade middag kollade fb snabbt sen däckade jag på 2 sekunder! + mitt internet till min laptop funkade inte så då var jag tvungen att ta den stora och då pallade jag inte blogga :/
Däckade typ 20 i 23!
Mamma väckte mig 7 och jag var fortfarande heeeeeelt död!
Fixade mig snabbt och mötte Renée klockan 8, hon skulle berätta om sitt jobb i min klass..
Vi hade första lektionen med Renée och sen skulle vi ha resten av so-lektionen men våran lärare var sjuk så vi fick håltimme till 10:20 :D
Så nu sitter vi ett gäng elever i datasalen och facebookar :P
Har läst lite bloggar och sådär innan :)
Är FEEEEETTT hungrig och trött så funderar på att gå till caféet och sen lägga mig i soffan och sova :P
Ska snart gå och träffa Aleexaa :D Renée är i hennes klass nu :)
Hoppas ni har en bra dag!



Kisses by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0