Hate That I Love You

Jag bara gillar honom så grovt mycket, jag vill inte gilla honom men gör det, man bestämmer ju inte över sina känslor..
Jag borde inte gilla honom för han beteer sig illa mot mig, säger taskiga saker till mig, snackar skit om mig, men ändå gillar jag honom. Han bara snurrar i mina tankar. I just can't get him off my mind :(
Varför blir det alltid såhär, jag fattar inte. Jag borde satsa på skolan och bara bry mig om hur jag mår och se till att jag mår bra, men den där speciella kärleken av en kille snurrar i mitt huvud :/
Åhhhh, vill bara få ut dig ur huvudet!! Just hate this!
Varför kan det bara inte vara lättare? Varför gjorde jag som jag gjorde? :/ Varför gör jag alltid fel?
This just sucks! Love sucks! Life sucks! </3



Love by: R. Karlsson! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0