Haft fullt upp!

Godkväll kära läsare! :)


Idag har varit en lång dag, men fått jävligt mkt gjort!
Dagen började med att jag gick upp halv 8, klädde på mig träningskläderna, joggade lilla rundan och joggade till skolan, hade idrott, vi fick hoppa tranpett :)
Sen gick jag hem, duschade, bytte om och åt frukost. Gick tbx till skolan och hade mentorstid, svenska, so och lunch :)
Efter lunchen hade jag språk och no!
Fick sluta 30 min tidigare :D Gick hem, käkade mellis, packade, mamma körde mig till Hässelby går för jag skulle på soc-möte, elr asså det är inte soc-möte men nästan, det heter familjebehandlingsmöte för att vara exakt :P
Hade iaf möte mellan 16:00 och 17:10 , åkte hen och hämtade mina grejjer sen till pappa och käka middag, snackde lite med pappa och Renée, hjälpte Renée beställa vår mat för veckan, hon fixade min spotify :D Sen gjorde jag min svenska-läxa och nu har jag precis hoppat i mjukiskläderna och ska väl kolla på tv elr nåt :P
Är jättetrött och börjar halv 8 imorgon med fysik hos Bengt -.- Måste lixom ha betyg i det oxå :P
Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt Bitches! :*



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0