Hade helt glömt! ;O

Godkväll! :)


Idag har jag haft så kul att jag faktiskt glömmt bort att blogga! :O Fattar inte hur jag kunde göra de lixom!!
Dagen började iaf med att jag blev väckt av Matilda och Rebecca halv nio -.- blev inte så glad av det direkt! Vid tio käkade vi alla frukost, sen skulle pappa till båten och han sa att jag skulle gå dit för att få lite träning -.- Så han slöppte av mig i islandstorget och så fick jag gå till båten som ligger i bällsta :P Tog bara 45 min :D
Var där nere ett tag, vi halv två åkte jag och pappa och käkade lunch sen i lite olika butiker för att leta efter nåt som han skulle ha :P
Sen åkte vi till garaget och tömde ved sen hem och bästämmde mat med Renée :)
Neneh skulle sova här så jag väntade på henne sen käkade vi och pappa och Renée åkte till båtklubben på pub-kväll! :P
Jag och Neneh gick till Vällingby vid åtta och skulle hyra film men då hade dem stängt typ 3 min innan vi kom så då gick vi till jm och köpte godis :P
Nenehs mamma ringde och sa att hon inte fick sova här så jag gick med henne en bit hem :)
Sen mötte jag lite andra kompisar och va med dem ett tag :)
Kom hem vid tio i tolv :) Det är ingen annan hemma så jag är lite uttråkad :P
Nej, nu ska jag äta godis och kanske kolla på film elr nåt :)
Hoppas ni haft en bra dag :*



Love by: Rebecca L.E Kalrsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0