Fredag! :D

Heeeej! :D


Fredag idag då!! :D
Har såklart gått i skolan, hade först musik sen matte, ängla-möte, matte, lunch, idrott och no sen slutade jag 20 i 15 :D Var kvar i skolan och väntade på Aleexaa och vi snackade ett tag :D
Kom hem för typ en kvart sen :) Ska snart ta nåt att äta, sen vet jag inte vad jag ska göra :P Vill vara med A*** <3 men vet inte vad han ska göra ;/ Hittar väl på nåt annars får jag väl plugga elr nåt -.-
Neneh har min kamera så ni kan tyvärr inte få foto på dagens outfit ;( Har iaf på mig mina nya skor, mina ljusa jeans, min Canada-tröja, min rosa väska, en fläta och mina älskade rosa solglasögon :D
Ha en bra fredag bitches! :* <3



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0