Chillar! :D

Heej! :D


Hemma igen! :)
Jag och Neneh har bara legat och chillat i min säng med min data :) Kollade bloggar, sjöng typ 15 låtar, kollade på massa folk på fb, diskuterade en massa om förhållanden, hon började prata om alla mina ex och vilka jag hållt på med -.-, såå jävla pinsamt! Vi käkade tacos till middag, det var jätte gott :)
Jag gick med henne en bit hem, hon skulle va hemma 10, men kom typ kvart över. Vi gick från mig typ 5 i, sen stog vi vid "Skål" (en resturang här i grimsta) och snackade ett tag, sen gick jag hem :) Kom hem vid halv elva :)
Nu ska jag typ ta lite glass :P Är jätte socker-sugen! Tog ett glas Cola nyss, aass gott :D
Har inte planerat nåt inför imorgon, vet bara att det är skola på måndag :( Men vi ska ju ha gymnasie-vecka så jag behöver ju inte riktigt gå i skolan :D Men måste fixa mina frågor till mina gymnasium och veta vart jag ska vara. Vet ju inget :P
Saknar min älskling "R" jätte mkt! :( Har inte träffat honom på mer än en vecka!! Sorligt! Men han har utegångsförbud såå :( Han har ju mobilförbud oxå så kan inte messa elr ringa honom :( Jaja, han får väl ta sina konsekvenser :/  Fast det drabbar mig! :(
Nu tycker mamma jag ska kolla på "A lot like love" på tv med henne :) Ska vara snäll och göra de :D
Hoppas ni får en bra Lördagkväll! ;*



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0