Chill dag! :)

Chaa Chaa Bitches! :*


Idag har jag inte gjort så mkt :P
Imorse när jag hade bloggat, käkade jag frukost och kollade på Camp Rock 2 på tv =)
När jag käkat satte jag på mig träningakläderna och drog ut och joggade ett varv på 45 min :D
Redo att dra ut! :D

När jag kom hem tränadejag styrka 30 min :D Har typ träningsvärk nu :P
Sen fixade jag mig, städade lite av mitt rum och åkte till mammas jobb :) Jag och Matilda skulle käka där!
Påvägen hem hyrde vi "Dear John" och "Mean girls 2" Mamma ville inte se mean girls så jag och Matilda ska snart kolla på den :P
Glömde fota min outfit men ni kan få en bild på mig hur jag ser ut just nu! ;)
Älskar mina Canada-byxor <3 Tröjjan har jag glömmt hos pappa -.-
Så ser jag iaf ut just nu! :)
Nej, nu ska jag ta fram godis och kolla på film med min super söta lillasyster! :D
Ha en bra Lördag-kväll!
Btw, gillar en kille jätte mkt, kan bara inte sluta tänka på honom så jag är lite ledsen :(



Love by: Rebecca L.E Kalrsson! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0