Chill dag! :)

Heej! :D


Har varit en riktigt lugn dag idag, sköönt!
Började med att mamma väckta mig halv sju och jag hade jätte ont i halsen och mådde jätte dåligt :( men med lite te och en macka blev det bättre :D Gick till skolan på extralektion hos Bengt halv åtta, fick då veta att jag fick G på mitt sex och samlevnadsprov :D
Vid 20 över åtta gick jag till tegel i Vällingby, skulle ju ha ängla-grej där om utbildningen jag va på i September :) Det var okej, lite segt men kul :) Sen fick vi lunch i Vällig Ge hus :D Jätte gott!
Sen gick jag till skolan och mötte massa folk vid entrén, som sotg i solen och snackade =) Efter ett tag drog jag och A*** in <3 Vi typ bara chillade i caféet och när jag skulle på lektion så visade det sig att vi hade håltimme så jag drog ut på skolgården med en massa folk och satte oss i solen =) Sen drog vi in på matten vid halv 2 men då sa min mattelärare att vi inte skulle ha så lång lektion och jag låg så långt före alla andra så jag fick gå :D Yeeey!
Så jag drog till skolgården med A***och alla! Vi var kvar i skolan till typ 4 och då skulle han gå och gymma :P Så jag gick hem och nu ligger jag i min säng och ska snart ta en macka, är hungrig :)
Hoppas ni sööta bloggläsare haft en bra dag! <3


Typ  så ser jag ut idag =)



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0