Är FETT taggad! :D

Godkväll! :D


Sitter i mitt rum och chattar med bebisen Neneh! :*
Har precis kollat på Let's dance :P och en film
Asså jag är FETT taggad inför imorgon! Jag och Neneh har STORA planer! :D
Vill att tiden ska gå fortare så vi kan göra det vi ska! :D
Ska jag avslöja? ;)
Det är bara jag och Neneh som vet :D
Sitter och funderar på om jag ska berätta :P Vi tkr de ska bli skiiiit kul och har VÄRSTA planerna, men ska ni kära bloggläsare få veta? ;) hmm... Bra fråga ;P
Nepp, ni få veta imorgon innan vi gör det :D
Är iaf SÅÅ JÄVLA taggad!!
Nej, nu ska jag nog kolla på en film och snart sova :) Är trött, det har varit en lång dag! Och det kommer bli en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG dag imorgon med min bebis Neneh! <3



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0