Ångest! :(

Chaa Chaa Bloggen! :D


Idag är jag på bra humör (a) Undra varför? Kanske kär? vem vet? ;)
Anyway, var ju på Mikael Elias idag :) Det är ett gymnasium som ligger i stadshagen, blå linjen xD
Det var jätte fint där =) Men jag började tänka på mina betyg och poäng och så, jag har värsta ångesten. Har haft det sen jag började åttan, men nu vet jag iaf vad jag vill bli :) Men nu är problemet med mina betyg, jag har bara G i allt men måste ha 4 MVG:n, 8 VG: och 4 G:n MINST för att komma in på den linjen jag vill komma in på :/ Det är lite stressande tkr jag, vi ska välja om ett år så jag har ju tid att höja mig, men jag är såååå rädd för att misslyckas :( Jätte läskigt.. Asså jag är motiverad, kan, vill och så. Men är jävligt lat, ger upp för lätt och har för stora förväntningar på mig själv. Det är helt sjukt! Men jag får försöka kämpa, jag är duktig på att peppa andra, men inte mig själv :/ Det löser sig nog! (I hope)
Iaf, när vi kom tbx från skolan fick vi göra sån där redovisning som alla andra dagar :)
Slutade halv två och gick hem och kollade igenom posten, läste lite bloggar och så :)
Nu ska jag ta en macka och halv fyra ska jag vara i Hässelbygård, ska på en soc-grej!

Dagens outfit! ;D



Love Biatches! ;* <3

Kommentarer
Postat av: Dannii Minogue

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-05-12 @ 15:28:23
URL: http://dannii-minogue.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0