Alot to do!

Heej!


Igår var jag ju med Kim! Det var jätte kul att träffa honom! Vi pratade om allt som hänt i våra liv och diskuterade en massa :) Det var verkligen värdefull tid! <3 Det betyder verkligen såå mkt för mig!
Jag gick med Kim till tuben vid 20, men det hände en grej hemma hos mig så jag gick till en kompis och sov! Nämner inga namn, plats elr nåt, kan tyvärr inte göra det här i bloggen ;(
Iaf, sov ju hos en kompis och de vi hade väldigt kul :D
Har varit i skolan idag, jävligt långtråkigt asså!
Nu sitter jag i mina "JÄTTE" stora blåa shorts, en förliten bh och min rosa mjukirdress-kofta på mig :P + handduk på huvudet då :P Var verkligen jätte skönt med en dusch!
Nu ska jag ta nåt att äta, är skiiiit hungrig, sen ringa pappa, gå på utvecklingssamtal, fixa mig innan de oxå!
Hoppas ni haft en bra dag! Bloggar mer sen, tror jag ska ut med några killlkompisar, får se hur det blir. Men kommer blogga innan, såklart ;)



Love Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0