Vad jag har gjort!

Heej! :D


Morfar släppte ju av mig hos min gudmor i Lördagskväll =) Nu ska ni få maaaaasssaaa bilder från förra veckan ;D

Sarah och jag på tuben när vi skulle till skansen <3


En tam Ekorre som äter brända mandlar :P


Jag (a)


Jag och Leexiiea äter sockervadd! <3


Melat och jag på skolavslutningen! <3


Jag och min syster :P


Christian och Lukas :D


Jag :D

Efter avslutningen drog vi ju till Kanaan :P


Jag :*


Massa folk <3

På kvällen var jag ju hos mormor och morfar :)
Sen på Lördagen va jag ju på bröllop :D


Jag och Loppan <3


Petra <3


Petra, Daniel, Nicolina och Oscar =)


Sandra, Petra, Daniel, Nicolina och Oscar <3


Petra! Med Oscar i bakgrunden :P


Madeleine, Sandra, Petra och Johan! Mina kusiner på mammas sida <3

Igår (söndag) Var jag med Amanda och Frida, lite flummbilder på oss :P


Frida och Amanda <3


Jag :P


Amanda och jag <3


Frida och jag <3


Amanda, Frida och jag <3


Tuuunga :D


Lillebror sover, hihi :D <3

Var tvungen att gå uoo halv nio imorse, skulle ta tåget som gick elva :O Kom hem vid ett och sen dess inte gjort nåt spec, vikt lite tvätt och packat upp :P
Nu är min datatid slut, men ni har iaf fått lite uppdatering! :*



Peace Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0