Shopping!

Heeeej!


I Lördags var vi hos mina kusiner heela dagen, det var faktiskt jättetrevligt :) <3
I Igår (Söndag) var vi i Kista med hela familjen :D Köpte lite småskit till hemmet och kläder till pappa :P
Idag gick jag upp, duschade, käkade frukost, fixade mig sen hämtade mamma mig hos pappa helv tolv :D Vi åkte till Vällingby och köpte lite småsaker tills jag ska på kollo, åker ju på Torsdag ;O
Men när jag skulle fota allt funkade inte min kamera :( Så tänkte lägga in massa bilder, men det blev inte så.. :(
På eftermiddagen va jag bara hemma och på kvällen gick jag på bio med Alicia :D Vi såg super 8, skiitbra , verkligen värd att se..
Ska snart sova, är trött..
Godnatt :*



Peace Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0