I'm sorry ;(

Heej! :D


Idag så gick jag först till skolan och hämtade mina högtalare, sen mötte jag min socialbehandlare och hade möte med henne, mkt viktigt! Kom hem vid halv tre och hämtade panten och gick och pantade allt, sen hem, käka lunch och packa lite mer tills Torsdag, sem glodde jag på tv tills pappa kom hem och då gjorde vi middag, när vi hade ätit klart så berättade Renée att vi ska åka till turkiet dagen efter jag kommer hem från kollo :D Fast vårat plan går 06:00 -.-' Men lätt värt det! :D 40 graders värme i en vecka :D Åker dit med min syrra och låtsasmamma Renée :D Pappa ville inte åka med :P Tråkmåns.. När jag är där fyller jag 15 :D Är där från söndag-söndag.. Jag fyller på fredagen :D Det ska bli riktigt kul faktiskt!
Jag åker på kollo på Torsdag och hinner inte blogga innan jag åker till turkiet :(
Jag hör av mig direkt när jag kommer hem såklart! <3


Bild från när jag och Sassi fotade <3



Peace Bitches! :* Love uu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0