Förklaring..

Heej!


Dålig uppdatering, jag vet.. Men har haft dataförbud.. Lite om vad som hänt: 
Jag var konfransier i måndags på Grimstaskolansdag i måndags


Mathilda och jag in action ;D

I tisdags var det bara vanlig skoldag, gjorde klart min bil :D
Igår var jag i stan med Änglarna, sen på kvällen på student hos min kusin Ida :)


Ida <3


Farmor med Charlie, Matilda och jag =)


Matilda och jag :P

Har utegångsförbud oxå, + får bara ha datan en liten stund varje dag.. För jag piercade tungan utan tillåtelse..


Men har tagit ut den nu..

Imorgon åker jag och Alicia till Skärgården med pappa och Renée :) Vi kommer hem på Måndag igen!
Hoppas ni har det bra! <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0