Ouupss! ;O

Heej!! :)


Jag har helt glömt, orkat eller hunnit blogga sen jag kom hem från Gran Canaria! Förlåt!
Jag hade det iaf sjukt skönt där, 22 grader varmt varje dag, låg bara i solen och chillade nästan varje dag. En dag var vi vid havet och en annan på ett vattenland :) Det var verkligen sjukt klu där :)
Det var verkligen jätte fint oxå :)
Jag kom ju hem i Lördags natt, mitt plan landade 23:30 och jag var hemma 02:05. På Söndagen kom min Nalle till mig och vi byggde ihop en bokhylla till mitt nya rum, jag har ju flyttat. Sen packade jag upp lite julklappar :) Sen har vi bara tagit det lungt alla dagar :) Han åkte hem igår och är på väg hit nu igen :)
I julklapp fick jag: av mamma fick jag en kamera med fodral och minneskort, lite smink, ett par tofflor, en kofta, av pappa och Renée fick jag Gran Canaria-resan och en laptop, Sen fick jag ju massa paket av min farmor och farfar, Renées föräldrar, mormor och morfar, faster, farbror, mina kusiner, min syrra och älsklingen såklart :)
Av min nalle fick jag ett halsband, ett armband, en mjukisnalle och en nyckelrind med en prinsesskrona på (a) :D
Nu ska jag göra mig klar för att gå till Vällingby och köpa jeans och lämna tbx några filmer jag hyrde :)



Love // The Princess!! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0