Erik <3

Jag älskar dig så jävla mkt, det går inte att beskriva hur mkt du betyder för mig.. Du fick lära känna mig till 110%, det har ingen annan fått göra.. Du var den som förstog mig, stöttade mig och älskade mig som den jag är och försölte inte ändra på mig.. När du gjorde slut med mig blev jag helt förkrossad, jag kommer vara förkrossad i månader och nu finns de ingen som är där för just mig, förså mig och älska mig.. Du vet hur jag har det och hur jag mår.. Men ämdå gjorde du såhär mot mig.. :'(
Jag kan inte sluta tänka på dig, det går bara inte, att se bilder på dig och höra ditt namn får mitt hjärta att slå ett extra slag, men det gör så ont inuti mig, för du dumpade mig för en annan tjej, för henne..
Vi var inte tsm länge, men allt med dig kändes så bra och speciellt.. Fattar inte hur det blev såhär. Det jag gjorde ångrar jag så jävla mkt, men det är inget jag kan fixa nu, för du har glömmt mig..
Vi har många minnen tsm, jag börjar gråta av glädje när jag tänker på dem, för jag var så lycklig då, men dig, ingen annan.. Jag vill bara ha dg, ingen annan.. Du är det bästa som hänt mig och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta..
Jag älskar dig Erik, jag sa föralltid och jag menade det oxå! <3

Kommentarer
Postat av: Galle

:( <3<3

ps. saknar Frasse!!

2011-01-31 @ 18:58:52
Postat av: Rebecca

Naaw, jag förstår det.. Men du får honom i helgen :D <3

2011-02-01 @ 19:25:05
URL: http://iamdaddyslittleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0