Du får mig att spy!

Asså fy faan!!! Du får mig att spy, du har redan ett nytt förhållande?!?! Jävla äckel!!
Du sa nyss i telefon att du inte kommit över mig till 100% men nu e du tsm med henne!! EEUWW!!!
Jag känner spyan i halsen när jag tänker på dig, men är så jävla glad när jag pratar med dig.. Fattar inte varför jag fortfarande lever..
Jag älskar dig, jag är fortfarande dödskär i dig! Men du bara går vidare utan att bry dig! Jag kommer aldrig mer våga öppna mig för någon, för du gjorde såhär mot mig..
Att bara se dig på bilder får mig att vilja ta mitt eget liv..
Jag gråter så mkt varje dag att jag spyr, för jag är helt förkrossad..
Fattar inte varför du tar kol på mig, du är ju bara en person.. Men en person jag älskar mer än allt annat på jorden..
FATTAR INTE VARFÖR JAG BARA INTE KOMMER ÖVER DIG!?!?!??!?!? HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA!!!
Du vet iaf vem du e </3


Kommentarer
Postat av: Reidarfredrikke

Site was very helpful. thank you

2011-09-07 @ 10:33:24
URL: http://reidarfredrikke.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0