De e jobbigt.....

Hej!


Jag har inte mått så bra dem senaste dagarna, allt med Erik tar knäcken på mig.. Jag kan gråta tills jag spyr i timmar.. :/
Annars går jag i skolan och det är hur jävla tråkigt som helst!! Jag gillar det verkligen inte asså..
Vi har bas-dagar i skolan och det är väldigt tråkigt.. Vi pluggar bara svenska, matte, engelska och åker skridskor idag och imorgon.. -.-
Idag efter skolan kollade jag på en film med tvillingarna Ashley och Mary-Kate Ohlsen.. Den va as bra..
Nu väntar jag på mat och har migrän.. Efter maten ska jag fixa mina skridskor tills imorgon, kolla på familjen annorlunda, sen sova.. Jag är riktigt trött + mensvärk OCH migrän.. :(
Hoppas ni mår bra..



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0