Yeeeeeeey!! :D

Heej!! :D


Nu är jag jätte glad!! och stolt! :D
Jag fick VG på mitt matteprov :D E suuuuuuper glaaad!! Jag nådde mitt måål!! YEEEEEEEYY!!! :D
Jaja, min dag började 06:50 -.- Var suuuuuuuper trött imorse :( Jag gick iaf upp till sist, käkade frukost och fixade mig, gick till skolan och hade so-prov, kunde nästan allt.. :D Sen hade vi gymnasie-val i aulan, för vi ska på gymnasie-vecka vecka 10.. Jag valde sam tre dagar och barn och fritid sista dagen :) Sen ska vi göra ett prjekt om allt -.-
Sen skulle vi ha sysjöld för vi inta hade någon i Tisdags, men gymnasie-grejen drog ut på tiden, så vi hade ingen engelska sen missade vi svenska för vi fick ha sjöld ist :D
Sen lunch :) Pratatde med "R" då <3
Efter lunchen hade jag engelska, skrev bara en massa om vänskap, sen matte sen slutade jag :D
Nu ska jag äta mellis sen plugga kemi -.- Booooooooring, men det måste göras, har prov på det på Tisdag -.-



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0