Volymen på högsta, ofc! ;)

Nämen cha cha männskor!! ;D


Fredag idag!! Yeeey!
Vaknade och va skit trött imorse, va ju uppe sent igår..
När jag hade bloggat så tod jag fram mitt block och skrev 2 sidor, en om hur jag mår och en om Erik..
Sen messade jag med André en stund sen kunde jag sova :)
Iaf när jag vaknade fixade jag mig och gick till skolan, först hade vi musik, yeey.. Jag gillar faktiskt musik :D Jag fick sjunga, det är jätte många som berömt mig för min röst och HJ sa att jag borde spela in i studion :) Naaaw, blir jätte glad när folk berömmer mig för min röst :') <33
Sen hade vi iaf matte, änglamöte, elevens val, lunch, idrott, no sen slutade vi 15:05 :D
Så nu är jag hemma, har volymen på högsta och vette fan vad jag ska göra :P Kanske träffa folk, det skulle vara kul :)
Hoppas ni haft en bra fredag :)



Love the princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0