Vart tog livet vägen?

Cha cha alla glada läsare!! :)


Idag har jag varit jätte övertröttt = jag har varit as glad, haft JÄTTE mkt energi och sjungit hela tiden :D Jag låg ju och smsade med "honom" till halv 2 inatt :) <3 Såå mysigt så ;)
Vi har haft massa tråklektioner, Idrott, mentorstid, svenska, so, lunch, språk och no! Sååååå jävla segt asså..
Men har ju massa prov + alla läxor den här veckan :/ När tog skolan över mitt liv? Asså man gör typ inget annat än pluggar, pluggar, går i skolan, pluggar ännu mer.. ALLT handlar ju om att man ska gå i skolan -.-
Nej, nu ska jag ta en macka så jag inte dör av hunger sen göra min svenska skrivläxa, plugga Europas alla länder och huvudstäder, 2 sidor kemi, 3 sidor Matte och någon so läxa vi fick..
Hoppas ni haft en bra start på veckan!



Love the princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0