Va med Alicia :)

Heej! :)


Har tyvärr inte bloggat, har varit med Alicia :) Det blir en del flumm när vi är med varandra :P
Igår så gick jag iaf till pappa och Renée vid 15, var där ett tag sen drog jag hem till mamma och hämtade pengar, för jag skulle till Vällingby och köpa kina-mat till mig och Matilda, när jag kommer dit så stängde dem -.- 12 minuter för tidigt! Jag blev skiiit sur och gick till tuben, skulle ju möta Alicia, när jag väntade på henne så kom Sassi, Neneh och HJ :) Trevligt <3
Stog och snackade med Neneh om massa saker <3 Det behövdes verkligen
Vid halv 7 kom Alicia, vi gick till kina resturangen på jämtlandsgatan ist, hämtade min mat och gick hem till mig :)
Jag och Matilda käkade, så kom mamma hem.. När vi käkat så chillade jag och Licia bara ett tag :)
Vid 9 käkade vi glass, sen kollade vi på Harry Potter 1, jag har inte sätt någon och Licia tyckte jag missat nåt så vi ska kolla på alla :P
Vi gjorde ett video inlägg, men min data är fuckt up så den gick inte att ladda över :/ Drf det aldrig kommer några bilder, ska fråga Renée om Christian och Emil kan fixa det åt mig (a) Det borde dem :D Ofc ;)
Filmen slutade iaf halv ett och då sov Licia :P Jag stängde av datan och gick och la mig..
Vaknade 09:14 av att min moster gick utanför mitt rum -.-
Vi låg och drog oss ett tag sen gick vi upp och käkade frukost och fixade oss och nu kom jag hem typ för en halvtimme sen, nu kom mamma hem :) Hon har varit i Vällingby med min moster..
Nu vet jag inte vad jag ska göra, bara ta det lungt tror jag :P
Ska på soc-möte 16 så kan inte göra nåt med någon kompis :/
Ska kanske åka till Albin och Lillemor ikväll :) (min gudmor och gudbror)
Nu ska jag chilla :)



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0