TRÖTT!!

Cha cha bloggen! :D


Idag är jag på bra humör, don't ask why :$ I maybe start to fall in love :) :$
Idag ringde iaf klockan 08:20, var HEEEELT död.. Ändå gick jag och la mig typ 22 igår..
Jag gick iaf upp, fixade mig och gick till skolan :)
Vi hade tjej-grupp och pratade om killar, att kalla varandra fula saker och sånt..
Vid 11 skulle vi på föreläsning, men hade redan hört det dem sa.. Kommer ni ihåg när jag var på kamratstödjarutbildning i September? Det var iaf en grej därifrån som vi pratade om nu, internetmobbning.. Det tog en timme, sen gick jag till Matsalen med Aleexaa och de andra polakerna :P
Jag och Aleexaa flummade fett mkt :D
Ajusste! När jag stog och pratade med 3:an (Ann-Christine) så kommer Bengt fram och äger att jag ska ta av mig pyjamasen :P Han tyckte min rosa mjukisdress var en pyjamas -.- Aleexaa typ DOG av garv -.-
Efter lunch hade jag näringslära 40 min, Ekonomi 40 min sen slutade jag :D
Mamma hämtade mig vid skolan när jag slutade för jag skulle till tandläkaren, det gick bra :) Sen drog vi till banken och hämtade mitt leg :P
Sen sjussade mamma hem mig till pappa och jag har bara varit hemma. Pappa och Renée kom precis hem, vi ska åka och handla läsk och sprit inför helgen :P Ska ju ha inflyttningsfest!
Dem ropar i hallen, väntar såklart på mig (a)
Hoppas ni haft en bra dag! :)



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0